جبر به سبک ترد جبر به سبک ترد



شما این تِرِد رو مطالعه کردید آفرین.🍻
اوپس: تصویر 502
فاطیما 1405/2/6

نحوه کار با این سایت آموزش و یادگیری نحوه کار با این سایت به صورت رایگان

درود خیلی خوش اومدید به پروژه تِرِد ها، کامیونیتی CS12 تصمیم گرفته که مطالب آموزشی مختلفی رو به شکل تِرِد بیس آموزش بده…

برای طراحی این شکل از آموزش از مفهوم Divide and conquer و model of computations وام گرفتیم… به این شکل که هر مبحث رو تا اونجایی که بتونیم به primitive ترین حالت ممکن میرسونیم تا بتونیم به صورت ریز ریز و در هر پست کوتاه آموزش بدیم…


چطور پیش می‌ریم؟

روش استفاده از سایت

کار با سایت بسیار ساده هست.

  1. تِرِد رو باز می‌کنی و می‌خونی.
  2. دکمه خواندی؟‌ کلیک کن رو می‌زنی.
  3. میری تِرِد بعدی و تا زمانی که خسته نشدی ادامه میدی.
  4. اگر خسته شدی فردا میای و از 1 دوباره شروع میکنی.

آره اگه وسطش خسته شدی نگران نباش میتونی بری، و وقتی برگشتی تِرِدهایی که خوندی سبز شدند تا مسیرت رو گم نکنی.


محتواهای جانبی

اگر به عکس، ویدیو و صدا داخل هر تِرِد نیاز باشه دکمه‌هایی به شکل دکمه زیر می‌بینید. روش کلیک کن تا باز بشه. این قضیه کمک میکنه تا طول محتوا از لحاظ بصری برای شما طولانی نباشه تا ذهنتون رو خسته نکنه!


حریم خصوصی

سایت استاتیک هست و هیچ دیتای شخصی ازتون نمی‌گیرم؛ پس نگرانش نباشید. برای بخش کامنت ها هم از گیسکاس استفاده میشه که یه app گیتهابی محسوب میشه!


چرا این حرکت رو زدم؟

توی دوران جنگ نیما نامی، وسط یه گروه تو بله به شوخی گفت فرهان شبکه یاد بده و منم شوخیش رو جدی گرفتم و باعث شد که این سایت رو بالا بیارم و این اتفاق بیوفته …. بعد از اون بچه های CS12 علیرضا عابدینی و فرزاد ازم خواستند تا سایت رو برای CS12 تغییر بدم و اره پس یه جورایی یه حرکت دانشجویی در پی یک شوخی بود راستی دم نیما و بچه ها هم گرم🍻

شماره تِرِد : شماره 1 از 1

نظرات